Nu erbjuder vi en ny service på webben i form av en frågor och svar-funktion, en så kallad FAQ. Genom den kan du som hyresgäst eller bostadssökande snabbt få svar på dina vanligaste frågor.
De allra vanligaste frågorna vi får från dig som kontaktar oss rör vår bostadskö, hur du anmäler intresse och hur du gör en felanmälan. Svaren på dessa, och en massa andra vanliga frågor, når du nu dygnet runt längst ner till höger på sidan. Du klickar bara på cirkeln med loggan och skriver in din fråga i den gröna rutan.
– Många av våra kunder efterfrågar just att kunna hitta svar själva utan att behöva ringa oss eller passa våra öppettider, säger kundservicechef Elisabeth Karlström. Vi vill jättegärna att du fortsätter titta förbi oss, men ser denna FAQ som en extra service så att du som önskar kan få snabb tillgång till information när du behöver den.
Allt eftersom som nya frågor ställs kommer även Frågor och svar-funktionen att fyllas på, så att du som kund kan hitta all relevant information där.
|
 |
FAQ står för Frequently Asked Questions och erbjuder svar på de vanligaste frågorna som besökare eller kunder ställer. På forvaltaren.se heter funktionen Frågor och svar och hittas längst ner till höger på sidan. Klicka på den vita cirkeln med loggan och ställ din fråga.
|
|