Kontakta oss

Kundtjänst svarar på dina frågor

Våra kunniga medarbetare i kundtjänst hjälper dig med felanmälan, frågor om våra köregler och hur du söker lägenhet, bilplats, förråd eller lokal. De svarar också på allmänna frågor om ditt boende eller din lokal, som kontrakts- och avtalsfrågor, nycklar/brickor, hyresavi/betalningar och tillval. Det är också till kundtjänst du vänder dig om du vill komma i kontakt med ditt bovärdsteam.

kontakt kundtjänst & Huvudkontor

Telefon 
08-706 90 00

E-post
info@forvaltaren.se
E-posta oss gärna om du har frågor. Vill du göra en felanmälan, logga hellre in på Min sida eller kontakta oss på telefon.

Adress 
Lötsjövägen 1B, Hallonbergen centrum, Sundbyberg

Öppet
Måndag-torsdag 07.30–17.00
Fredag 07.30–16.00*

Hitta hit
Karta (klicka här)

* Från 1 maj till 15 september gäller sommartider, vilket innebär att huvudkontoret stänger 12.00 på fredagar, annars 16.00.

Avvikelse från ordinarie öppettider kan även förekomma under jul och övriga helgdagar.

felanmälan

Bästa sättet att göra en felanmälan är via Min sida. Där fyller du direkt i alla uppgifter som vi behöver för att kunna hjälpa dig. Du får även möjlighet att följa ditt ärende. Vill du hellre göra felanmälan på telefon går det självklart bra att ringa oss på 08-706 90 00. 

DU SOM HYR LOKAL HOS OSS

En felanmälan gör du enklast genom att ringa oss på 08-706 90 00.

AKUTA FEL

Vid akuta fel efter kontorstid ringer du 08-706 91 17. Vid brand eller olycksfall ringer du 112.

tjänster via Min sida

Via Min sida kan du dygnet runt:

  • Söka lediga lägenheter
  • Göra felanmälan
  • Boka tvättid
  • Få kostnadsförslag på tillval
  • Ändra dina kontaktuppgifter
  • Skicka meddelanden till oss

Du loggar in på Min sida längst upp till höger i menyn.