Kundtjänst svarar på dina frågor
Våra kunniga medarbetare i kundtjänst hjälper dig med felanmälan, frågor om våra köregler och hur du söker lägenhet, parkering, förråd eller lokal. De svarar också på allmänna frågor om ditt boende eller din lokal, som kontrakts- och avtalsfrågor, nycklar/brickor, hyresavi/betalningar och tillval. Det är också till kundtjänst du vänder dig om du vill komma i kontakt med ditt bovärdsteam.
kontakt kundtjänst & Huvudkontor
Telefon 08-706 90 00 Öppet måndag-fredag 07.30–16.00
Från 1 maj till 15 september stänger huvudkontoret kl. 12.00 på fredagar.
Receptionen för besök För att bidra till minskad smittspridning genom färre sociala kontakter tar vi tills vidare inte emot besök i vår reception. Vi hoppas att snart kunna hålla öppet som vanligt igen och ber om er förståelse fram till dess. Se även våra nya rutiner under pandemin, länk till höger här på sidan.
E-post info@forvaltaren.se För att vi ska kunna behandla dina personuppgifter på ett säkert och korrekt sätt ber vi dig att göra dina felanmälningar via Min sida. För övriga frågor går det bra att e-posta eller ringa oss.
Adress Lötsjövägen 1B, Hallonbergen centrum, Sundbyberg Öppet måndag-fredag 07.30–16.00*
Hitta hit Karta
Avvikelse från ordinarie öppettider kan även förekomma under jul och övriga helgdagar.
felanmälan
Bästa sättet att göra en felanmälan är via Min sida. Där fyller du direkt i alla uppgifter som vi behöver för att kunna hjälpa dig. Du får även möjlighet att följa ditt ärende.
jour för AKUTA FEL
Vid akuta fel efter kontorstid ringer du vår jour på 08-706 91 17. Vid brand eller olycksfall ringer du 112.
tjänster via Min sida
Via Min sida kan du dygnet runt:
- Söka lediga lägenheter
- Göra felanmälan
- Boka tvättid
- Få kostnadsförslag på tillval
- Ändra dina kontaktuppgifter
- Skicka meddelanden till oss
Du loggar in på Min sida längst upp till höger i menyn.
Frågor om webbplatsen
Vid frågor om forvaltaren.se kan du kontakta webbansvarig via kommunikation@forvaltaren.se.
|